Nejčastější dotazy
Odpovědi na Vaše nejčastější otázky
Jak mám postupovat při vrácení zboží?
Zboží zašlete nepoužité, včetně všech štítků a visaček a to na adresu: Brianna CZ s.r.o, Radějov 288, 696 67 Radějov. Pokud Vám přišlo zboží včetně ramínka, je nutné jej zaslat kompletní. Je-li to možné, pošlete zboží zpět v krabici, ve které jsme Vám jej zaslali. Některé zákaznice nám v poslední době zasílají zpět zboží v černých odpadkových pytlích. Prosíme nedělejte to. Je to nedůstojné jak pro nás tak i pro Vás.
Zejména u závojů prosíme, abyste je nezasílali zpět v obálce nebo sáčku – tyto nechrání hřebínek před jeho poškozením. V případě poškození zboží při přepravě v důsledku nevhodného balení bude z vrácené částky stržena platba za uvedení zboží do původního stavu.
Je nutné přikládat formulář pro vrácení?
Není to nutné. Zboží lze zaslat zpět také s kopií faktury nebo objednávky. Pokud jste ale zboží nehradili kartou nebo on-line platbou, je na fakturu potřeba připsat Vaše číslo účtu pro vrácení platby.
Lze zboží vrátit nebo vyměnit po 14 denní lhůtě?
Bohužel ne, po uplynutí 14 denní lhůty zboží nelze vrátit zpět ani jej vyměnit za jiné.
Jakým přepravcem mohu zboží zaslat zpět k Vám?
Zboží lze zaslat jakýmkoli přepravcem, je ale potřeba jej zaslat přímo na naši adresu: Brianna CZ s.r.o, Radějov 288, 696 67 Radějov. Nelze jej zasílat na výdejní místo Balíkovny nebo Zásilkovny. Zásilku také doporučujeme pojistit proti ztracení - bez dodání zboží zpátky k nám není možné vrátit zpět platbu.
Potřebuji zboží vyměnit za jiné, jak mám postupovat?
Pokud potřebujete zboží vyměnit, informujte nás prosím telefonicky na tel. 607 859 200 nebo na e-mailu info@brianna.cz a to ještě před odesláním zboží k nám. Domluvíme se s Vámi na možnostech výměny.
Je možné dodat zboží dříve, než je uvedená dodací lhůta?
V některých případech ano. Máme vícero dodavatelů, u některých z nich se lze domluvit na kratší dodací lhůtě. Je ale potřeba se domluvit individuálně. Kratší dodací lhůta není možná u bot Classic a u výroby bot na zakázku.
Tyl závoje je pomačkaný - jak jej mohu narovnat?
Závoj lze narovnat jeho napařením. Pokud se bojíte použít napařovací žehličku, můžete závoj pověsit např. v koupelně po sprchování, když je v místnosti hodně páry.
Jak zvolit správnou barvu závoje nebo bolerka?
Jestli už máte zakoupené svatební šaty a volíte k nim doplňky, doporučujeme k šatům přiložit list bílého papíru. Pokud se barva shoduje, zvolte bílé doplňky. Jsou-li šaty více do smetanova, než je list papíru, hodí se k nim barva ivory. V naší nabídce máme také závoje a bolerka z barvy ecru, což je tmavší krémová barva než barva ivory.
Odpovídají velikosti oblečení v nabídce standardnímu číslování v obchodech?
Bohužel ne, velikosti bolerek a kabátku jsou spíše menší, než standardní velikosti. Je proto potřeba se přeměřit a řídit se tabulkou velikostí u jednotlivých produktů.
Toto platí také u nabízených svatebních bot, kdy každý model bot má v popisu zboží uvedeny rozměry pro nabízené velikosti.
Je možné platit také na dobírku?
Dobírku jsme na našich stránkách zrušili kvůli velkému množství nepřevzatých zásilek. Jelikož část zboží necháváme u dodavatelů vyrobit až po jeho objednání, představovalo to pro nás opravdu velký problém. U zboží, které zákazník uhradí předem, víme, že má o zboží opravdu zájem a zásilku si převezme.
Máte kamennou prodejnu s možností vyzkoušení?
Aktuálně fungujeme pouze jako e-shop, nejsme svatební salon s možností vyzkoušení.
Mohu si objednat více ks zboží a po vyzkoušení je vrátit?
Pokud je zboží uvedeno jako skladem, není to problém a nepoužité jej pak lze do 14 dní vrátit zpět k nám nebo jej vyměnit za jiné. Zboží, u kterého je uvedena dodací lhůta, musíme nechat nejprve vyrobit. Z tohoto důvodu je tedy možné si na vyzkoušení nechat vyrobit pouze 2 ks zboží. Děkujeme za pochopení.
Jsou kožíšky a kabátky ve Vaší nabídce z umělých nebo pravých kožešin?
Všechny nabízené kožíšky jsou z umělých látek a imitací kožešin. Neprodáváme pravé kožešiny.