Výměna a vrácení zboží
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Nepoužité zboží je možné vyměnit do 14 dní od jeho převzetí. Výměna je možná pouze po předchozí domluvě telefonicky nebo na e-mailu info@brianna.cz. Zboží poté zašlete na adresu Brianna CZ s.r.o, Radějov 288, 696 67 Radějov. Pro výměnu není potřeba vyplňovat formulář pro vrácení zboží, stačí do zásilky vložit lístek (nebo kopii faktury) a uvést, za jaké zboží chcete zaslané zboží vyměnit. Při zaslání nového zboží je účtováno poštovné dle zvoleného přepravce.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zboží je možné vrátit ve 14 denní zákonné lhůtě od jeho převzetí. Po marném uplynutí této lhůty odstoupení od kupní smlouvy neakceptujeme. Zboží zaslané po lhůtě pro vrácení bude automaticky zasláno zpět na náklady kupujícího.
Pro odstoupení lze použít Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy nebo stačí do zásilky vložit kopii faktury a na ni vyznačit, jaké zboží vracíte. Neposílejte zboží bez průvodních dokumentů.
Zboží pro vrácení zašlete zpět nepoužité, včetně všech štítků a visaček a to na adresu: Brianna CZ s.r.o, Radějov 288, 696 67 Radějov. Pokud Vám přišlo zboží včetně ramínka, je nutné jej zaslat kompletní. Je-li to možné, pošlete zboží zpět v krabici, ve které jsme Vám jej zaslali.
Zejména u závojů prosíme, abyste je nezasílali zpět v obálce nebo sáčku – tyto nechrání hřebínek před jeho poškozením. V případě poškození zboží při přepravě v důsledku nevhodného balení bude z vrácené částky stržena platba za uvedení zboží do původního stavu.
Náklady na vrácení zboží hradí kupující a způsob volby přepravce je zcela na jeho volbě.
Upozorňujeme, že v případě zaslání znečistěného, poškozeného nebo naparfemovaného zboží bude poškození naúčtováno.
Boty je nutné vracet kompletní (včetně veškerého příslušenství, a to nepoužitého). Nalepení gelových polštářků do bot se považuje za jejich použití a tyto budou následně naúčtovány. Prosíme, zkoušejte boty na čisté podložce nebo koberci a při zkoušení vždy použijte nazouvací lžíci, aby nedošlo k poškození obuvi.